Vill göra nåt!

Måndagen börjar närma sig sitt slut. Jag är ledig denna vecka för att vila ryggen, men de här att ligga på soffan och slappa är INTE min grej..
Skulle så gärna vilja jobba, om det inte vore för ryggbesvären alltså. Dom besvären förstör allt det roliga. Jag är en sån person som vill ge allt när jag gör nåt, varesig det handlar om träning, ridning, jobb eller vad som helst..
 
Idag har jag inte gjort mycket. Mest tagit det lugnt i sängen, på golvet eller i soffan, beroende på vad som känts ok för ryggen. Rastlösheten gjorde tillslut att jag tvingade mig att städa lite, så nåt har jag i alla fall gjort.. Åh, vad detta är värdelöst!
Tänk om jag ska gå såhär fram tills förlossningen?
 
Jag är ledsen att jag inte har nåt vettigare att skriva. Men dels värker ryggen så att jag knappt kan sitta, och så har jag ju egentligen inget att skriva om..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0