lördag

Har blivit väldigt dåligt med uppdateringar här på bloggen senaste tiden. Detta beror på flera saker, dels att Johnnie har med sig vårat trådlösa internet i lastbilen när han jobbar, men nu på senaste tiden har jag även haft mycket annat att göra.
På förmiddagarna har jag haft sovmorgon eller grejat med hästarna, och på kvällarna har jag kommit hem runt 20.00, lagat mat och duschat. Har inte hunnit något mer, framförallt inte uppdatera bloggen!
 
Men den här helgen är rätt lugn, så jag borde kunna uppdatera lite. Fast då har jag väl inget att skriva om istället..Så kom gärna med tips om ni orkar :)
 
Hittills idag har jag hunnit med min ridlektion, kan berätta mer om det i ett nytt inlägg. Efteråt åkte jag hem, fodrade utefåglarna och satte mig i soffan. Vi är bjudna hem till Johnnies syster idag, och även hem till några bekanta. Men Johnnie är sjuk så antingen åker ingen eller så åker bara jag. Har inte bestämt mig än.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0