Mys

Nu på kvällen har Johnnie och jag haft "myskväll". Satt ute på baksidan och grillade, drack öl och njöt av sommarkvällen.
Första ölen sen i höstas, behöver jag skriva att den satt fint?
 
Nu sitter jag här i soffan, mätt och belåten. Johnnie stack iväg en snabbis, men jag hoppas han kommer hem snart igen. Vill umgås så mycket som möjligt nu, för vi har mycket att ta igen efter allt elände.
 
Under tiden jag väntar ska jag och Ludde gå en promenad. Den här morsan måste komma i form om hon ska kunna göra comeback i höst. Mitt första mål inom träningen är nämligen att springa ett lopp på 6 km då. Nu jäklar ska jag få tillbaka min vältränade kropp! (och jag ska njuta av varje träningsvärk på vägen dit!)
 

Kommentarer
Postat av: urban

Underbart att läsa att du är på väg till baka. Väldigt imponerad att du orkar. Styrke kramar på vägen.

2013-07-28 @ 00:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0