Tjejkväll :)

Känns konstigt att vara hemma ensam, inte ofta det hänt sen Ludde kom. Några gånger har Johnnie tagit med sig Ludde ut en sväng, men inte hela kvällen.
 
Jag har spenderat eftermiddagen med att ligga ute i solen med musik i öronen, pysslat i trädgården och lagat mat. Mer än så orkar jag inte göra idag,,
 
Var skönt att laga lite ordentlig mat, för jag är så otroligt trött på snabbmat och sjukhusmat. Har verkligen längtat efter att få laga egen, ordentlig mat som är lagat från grunden. Blev en renskavsgryta jag gillar, och den kunde inte bli godare!
Blev en liten romantisk middag på egen hand, plockade till och med lite blommor för stämningens skull!
 
 
 
Ska strax skriva ett gulligt sms till Johnnie om att det finns både mat och en kramgo flickvän här hemma när han återvänder hemåt. Då blir han glad, för vad mer kan en kille begära? :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0