Vykort

Fick ett så fint kort idag i brevlådan. Det var nämligen barnmorskan som var med under kejsarsnittet som hörde av sig! Det var så många med i rummet när Ludde kom ut(säkert 10 personer!) så jag minns inte henne ordentligt tyvärr. Men skulle jag träffa henne hade jag vetat exakt, har dock så svårt att komma ihåg namn!
 

Vet inte om ni ser vad som står, så jag skriver det här:
 
Hej på er.
En hälsning från barnmorskan som var med när lille Ludvig föddes. Fick inte tillfälle att hälsa på mamma Anna som jag lovat innan ni for hem. Pappa och son hann jag träffa några gånger här på Ackis. Ludvig är ju helt bedårande söt och duktig.
Hoppas du Anna har fått komma igång med behandlingen och mår bra.
Hälsningar från KARIN.
 
Detta visar vilka underbara människor vi har haft och fortfarande har runt oss nu under den här jobbiga perioden. För jag tror knappast barnmorskorna sitter och skriver personliga kort till alla "sina" gravida föräldrar.
Man blir så glad när sköterskor/läkare/barnmorskorna lyser upp och blir jätteglada när man kommer gående. Många rusar bokstavligen fram för att kolla hur det går med Ludde, behandling och min hälsa.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0