Dagens planer!

Känner mig rätt så pigg idag. Det går ju väldigt upp och ner, men jag hoppas på att orka göra några vardagssysslor i alla fall.
Mamma ska hjälpa mig gå en sväng med unghästen senare idag, vågar inte göra det själv nu när jag både är trött och har en slang i höger arm. Ifall hon drar till kanske den ändrar läge nämligen.. Samtidigt vill jag att vi hanterar henne så mycket vi kan, även om jag är under behandling. Allt kan ju inte stanna upp bara för att jag är sjuk, även om man får ha mer tålamod och förståelse för min sviktande hälsa.
 
Om skruttan sköter sig kan jag kanske ta några bilder, men hon kanske är på riktigt bushumör idag eftersom det var ett tag sen vi gick en promenad.. Det återstår att se!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0