Kvällsfika och lite träning

Kände för något smaskigt till "kvällsfika" och slängde ihop en nyttig men ack så god rätt bestående av en smoothie och apelsinklyftor.
 
 
Recept på en enkel och väldigt god smoothie:
 
175g blåbär (eller vilka bär som helst, jag brukar ta vad jag har..)
1½ dl tranbärsjuice
1½ dl naturell yoghurt
honung om man vill ha lite sötare smak.
 
Blanda bär och juice i en mixer, tillsätt yoghurt och blanda lite till. KLART!
 
Gjorde även några enkla övningar på golvet nyss. Klarar min kropp det så skadar det inte att åtminstone försöka hålla sig lite i form. Känner hur min kropp bryts ner för var dag som går, jag som jämt rör på mig annars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0