Mätt!

Besöket på vårdcentralen gick bra och jag fick min picline omlagd. Efteråt följde jag med Johnnie in till stan där han hade några ärenden att uträtta.
Vädret har varit underbart och jag kände hur det pirrade i kroppen av vårkänslor. Temperaturen var dock låg, så nån fullständig vårkänsla infann sig inte...
 
När vi kom hem igen fick vi besök av syrran som hade med sig grädde och våffelmix. Det var många timmar sen vi åt nu, men jag är fortfarande proppmätt. Oj, va vi mosade i oss!
Sen satt jag och syrran och pratade om allt möjligt här i tv-soffan, väldigt trevligt!
 
Så fort jag smält våfflorna lite till ska jag köra min dagliga träning. Blev ingen promenad utomhus idag eftersom vi var i stan under dom finaste soltimmarna.
 
En liten snabb bild på min mage, som talar sitt tydliga språk. Går verkligen inte att förneka längre :)
 
Och inte blev magen mindre av alla våfflor heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0