Rastlös kväll

Har inte haft någon vidare kväll idag... Har varit otroligt rastlös, samtidigt som jag känt av ryggen och därför inte kunnat gjort ett dugg för att släppa lös energin. Har tagit värktabletter för ryggen, men vill inte röra på mig i onödan för att inte förvärra oron i ryggen. För även om tabletterna verkar, försvinner ju inte själva problemet. Tabletterna döljer de ju bara.
Annars hade jag gärna trampat lite på motionscykeln, för att trötta ut mig lite. Men istället har jag legat på soffan hela kvällen och deppat.
Det är ingen fara med mig, självklart går humöret upp och ner när man är i en situation som denna. Dessutom är jag trött, vilket jag blev efter besöket på sjukhuset. Får jag sova lite så är jag pigg och glad igen!
 
Johnnie är inte hemma för tillfället, men inte är jag ensam för de. En viss liten grabb i min mage har vaknat och sprattlar vilt omkring. Inte kan man sitta här och sura när man känner små fötter kicka! Får verkligen se till att komma i form efter kejsarsnittet, hur ska jag annars orka leka, jaga och ha koll på den här lilla vilden? Kanske inte bara är jag som är rastlös ikväll..
 
Oj, vad han sparkar! Han har varit lugn några dagar, men nu är det verkligen full rulle!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0