Städning

Har inte gjort mycket idag. Sovit och städat är allt faktiskt..
 
Städningen gick trögt, men jag är ändå nöjd. Har sorterat och vikt tvätt, kört en tvättmaskin, diskat och pysslat lite här och var. Inte mycket, men alltid nåt.
Johnnie kom nyss hem och såg att jag var lite sliten. Ryggen hade börjat ömma och jag blev direkt förvisad hit till soffan. Inget mer pysslande idag, enligt Johnnie. Han har väl rätt, men det är svårt att släppa taget när man väl kommit igång med något. Jag vill ju känna mig behövd, och att jag gör någon nytta. Inte bara sitta i soffan och kolla på tv..
 
Ska nog börja göra mig klar för kvällens födelsadagsfika hos Johnnies kompis. Det kan ta lång tid för mig numera, eftersom jag kan bli trött helt plötsligt mitt i allt. Ibland kan jag inte ens sminka mig(vilket tar högst 10 minuter) för att jag knappt kan stå upp vid spegeln.
Men igår gick det snabbt och lätt att göra sig klar, så förhoppningsvis slipper jag avbrott.
 
Nä, dags att röra på sig. Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0