Sovdags

Nu är jag klar för idag och ska krypa till kojs!
 
Taklisterna är uppe igen och jag har grundmålat dörrlisterna och ena dörren. Taklisterna var knepiga att få tillbaka, men efter ett tag förstod jag hur jag skulle göra för att det skulle bli relativt bra. Som sagt, jag lär mig under renoveringens gång!
 
Imorgon ska det jag rundmålat idag målas med den riktiga färgen. Johnnie frågade idag om jag hade någon plan för väggarna, alltså om jag tänkte göra nåt med dom och inte bara lämna dom vita. Hemlis!
 
 
Förutom tvättstugan ska jag ägna morgondagen till att storstäda stallet. Ludde får dock stanna hos sin far då det kommer bli alldeles för dammigt i stallet när jag sopar och röjer undan spindelnät.
 
Nä, dags att sova! Nattinatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0