Fika :)

Idag har jag inte gjort mycket. Duschade och åt frukost innan det var dags att packa in Ludde i bilen och åka hemifrån. Var nämligen hembjuden till en tjej från föräldragruppen på fika. Hon hade även en massa grabbkläder hon ville bli av med, så jag fick med mig en del trevligt hem.
 
En bekant till mig kom också dit med sin lilla grabb, så vi hade vår egna lilla mammagrupp! Supergod äppelpaj och väldigt trevligt sällskap, inte alls ett dåligt sätt att spendera några timmar på torsdagen.
Ludde var lite småkinkig, men han var nog mest trött. Han har fortfarande svårt att sova när han inte är hemma, men det blir nog bättre snart. Han får ju miljöträna flera gånger i veckan!
 
Nu väntar jag på att Johnnie ska komma hem så att jag kan smita iväg och handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0