Hoppkossa

Folk gillade Luddes lilla gungkossa han fått nyligen av bekanta. Kan spinna vidare på det temat och visa denna lilla figur som snart ska få flytta hem till oss:
 
 
Jag är absolut inte pryltokig, äger bara det nödvändigaste till Ludde. Men vissa saker måste man bara ha, och vem vill inte ha en sån här underbar liten hoppko!?
Finns i flera färger, och har inte bestämt vilken jag ska ha.. Eller Ludde ska ha menar jag! (nu höll jag på att avslöja att det i själva verket är jag som ska skutta runt på den här hemma! Hehe..)
 
Råkade snubbla in på en underbar sida när jag kollade på dessa små tjocka kor. Jag måste ha tittat min själsfrände, för detta är precis nåt som jag skulle kunna hitta på att göra(om jag hade ett gäng hoppkor):
http://www.serpentin.se/se/page/livet-pa-serpentin.php 
 
Helt och hållet på pricken min enkla, barnsliga humor!!
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Klart ungen ska ha en hoppko! :)

2013-10-06 @ 19:47:22
URL: http://tinatjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0