Skönhetsoperationer?

Satt och kollade på tv för någon vecka sen, men eftersom det sällan går något vettigt på dagtid började jag kolla på "Efter tio". Där tar dom upp ämnen som faktiskt ofta är intressanta.
 
Just den gången pratade dom om plastikkirurgi. Men det var inte vilka skönhetsoperationer som helst, utan den typ som görs mellan benen på framförallt tjejer.
Har man ordentliga problem med en kroppsdel, känns denna typ av operationer okej. Men nåt jag stör mig väldigt mycket på är när folk opererar kroppsdelar som det inte är något fel på alls.
 
Och att skönhetsoperera sig mellan benen? Om man inte har några extrema problem, varför?
 
Det var en tjej/kvinna(minns inte om man fick veta åldern) ville operera sig då hennes KILLE inte tyckte att hon var fin nog mellan benen. Va??
Skulle Johnnie på nåt sätt antyda att jag inte dög mellan benen, skulle mina ben slå ihop som en råttfälla och sen kan han glömma att få tillträde dit igen.
I mina ögon är det området ett ställe bara ett fåtal speciellt utvalda personer får besöka, och skulle någon inte tycka att jag dög så missar dom helt enkelt sin chans. Synd för dig!
 
Kan för säkerhetsskull tillägga att endast Johnnie har tillträde numera, så ingen misstolkar det jag skriver! Och ett antal gyn-läkare förstås..
 
Det jag vill komma till är helt enkelt att varför operera ett område ingen, förutom du själv och folk du själv väljer, ser?
Jag har aldrig ens funderat över mitt utseende "där nere", jag ser ut såhär och så länge allt funkar som det ska klagar jag inte.
 
Sen kan jag tillägga att det finns, som med alla operationer, risk för att slutresultatet inte alls blir som tänkt. Vill man verkligen chansa, betala en massa pengar och hoppas på det bästa?
Skaffa bättre självförtroende och umgås med vettiga människor så är problemet löst!
 
Synd att allt ska vara så utseendefixerat numera, man ska vara väldigt tacksam över att ens ha en kropp som funkar. Det är mer än vad många har.

Kommentarer
Postat av: Tina

Helt stört...

2013-10-31 @ 21:18:44
URL: http://tinatjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0