Trött

Halva dagen har gått men hittills har jag inte gjort ett dugg..
 
Igår när jag kom hem från Norrtälje åt jag en matlåda, matade en sliten Ludde och sen gick vi ner till grannarna. Blev kvar där fram tills 2-tiden, så jag tog sovmorgon. Ludde, som borde vara trött efter bristen på sömn under gårdagen, ville absolut upp vid 8. Blev tv:n för hans del så att hans trötta mor fick sova lite till!
Vaknade av att Johnnies bror klev in i jakt på Johnnie som åkt för att besikta lastbilen. Bestämde mig för att gå upp, och hittade på en glad, jollrande grabb framför tv:n. Gick ingen nöd på honom även om hans mor tog sovmorgon.
 
Nu ska jag och Ludde ut på promenad så vi får lite frisk luft. Sen hoppas jag på att smita iväg och rida en sväng innan det blir mörkt. Annars får det bli imorgon.. Får se när Johnnie kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0