Vänner på besök

Idag hälsade mina vänner Heidi och Camilla på här hemma hos mig. Camilla bor på Gotland för tillfället, men har lov så vi passade på att ses. Heidi kom över när hon slutat jobbet, och tog med sig smarrigt fika.
 
Camilla fotade mig och Ludde lite, och fick till några riktigt härliga bilder. Även Heidi testade att fota lite:
 
 
Kul att träffa tjejerna igen, det blir ju inte så ofta numera. Om man jämför med dagligen i skolan när vi gick tillsammans på Jälla!

Ludde är helt slutkörd efter att ha träffat föräldragruppen på förmiddagen och mina kompisar på eftermiddagen. Nu sover han sött här bredvid. Det är jobbigt att träffa folk.
 
På fredag ska jag troligen packa in Ludde i bilen och styra den mot Norrtälje för att hälsa på Camilla och hennes familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0