Piggelin

Ludde sov länge mellan matningarna nu under natten, skönt! Vanligtvis brukar det ligga på 3-4 timmar mellan matningarna, men nu blev det 6. På dagtid spelar det inte så stor roll, men på nätterna är jag bara glad om vi får sova mer.
 
Däremot var han väldigt pigg när han skulle somna om, så jag la honom och gick för att pyssla med annat. Tycker att det är skönt att se så att han somnar ordentligt och stoppa om honom en gång till innan jag själv går i säng. Inte nödvändigt men jag gör så ibland om jag inte själv är jättetrött.
Var ca 30 minuter sen nu, och man hör små jollrande ljud ibland. Han har nog somnat nu, för nu har det varit tyst en stund.
 
Igår var han kinkig mitt på dagen, men efter lite sömn, mat och blöjbyte låg han resten av kvällen och jollrade på golvet. Tv:n stod på och det verkade underhållande, för han verkade nöjd över programmet. Efter en bra stund slocknade han och vaknade först vid 11 då det var dags för mat.
Det är skönt när han sköter sig själv, för då hinner jag städa och laga mat under tiden.
 
På tisdag ska jag infinna mig på "Kyrkis" för att delta i mammagruppen som startar nu. Tjejen som har hand om Ludde på vårdcentralen ville verkligen att vi ska gå, så vi pallrar oss dit i hopp om att vi ska träffa trevligt folk och lära oss något nytt.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jane

Jag och William ska också dit :) kram

Svar: Härligt! :) då ses vi där!
Info om mig!

2013-09-07 @ 11:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0