Spännande bok

Har precis tagit mig upp ur sängen. Nu undrar ni säkert varför jag kliver upp ur sängen strax innan nio på kvällen.
 
Det var så att Ludde inte sovit så mycket i natt(Johnnie tackar för de..) och var därför väldigt trött nu mitt på dagen. När han är övertrött brukar jag krypa ner i sängen och vagga honom till sömns, innan jag kliver upp igen. Brukar läsa lite i väntan på att han ska slockna.
När han somnat blev jag också trött, så jag sov ca 2 timmar innan jag vaknade av att Ludde lugnt talade om att det var dags för mat.
Matade och läste lite till medans han somnade om. Men boken började närma sig slutet så det blev allt mer spännande. Slutade helt enkelt som vanligt: boken var för intressant för att lägga åt sidan, så jag läste klart den.
 
Så idag har jag inte fått mycket gjort, men såna dagar får man unna sig ibland!
 
Ville dessutom läsa ut boken fort då jag såg att det blivit film av den som nu(tror den hade premiär igår) går på bio. Det är syrrans bok, och hon ville också hinna läsa den innan vi ser filmen.
 
Köpte en bok av samma författare på en loppis tidigare i år, Nattfåk. Tyckte den boken var väldigt bra, den här var inte lika bra dock. Men inte alls illa, rekommenderas!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0