Ett livstecken här på bloggen..

Detta kommer inte bli något långt inlägg då jag både är ordentligt hungrig och trött. Dessutom sitter jag vid Johnnies dator då min laddat ur, och man sitter verkligen inte bra i den här stolen.. Inte undra på att Johnnie inte är superflitig inne på kontoret!
 
Hur som helst, Idag har vi besökt Reproduktionscentrum och fått mer info om vad som komma skall. Känner på mig att det kommer bli ett långt inlägg om jag ska få med alla detaljer, så jag ska ta mig tid imorgon och klottra ner allt. Det får bli mitt fredagsmys!
 
Har hänt en hel del idag, så jag har flera saker att berätta. Både bra och mindre bra saker. Men för att ni ska få en någorlunda bra läsning vill jag ha gott om tid att skriva inläggen. Som sagt, imorgon kommer ni få mycket smaskigt att läsa. Om inte datorn pajar och Ludde är vansinnig från morgon till kväll.
 
På tal om Ludde så verkar han vara magsjuk. Han är dålig i magen, äter jättedåligt och spydde upp all mat utan anledning nu under kvällen. Han kan ju spy om han är lite för vild och oförsiktig om sin nyätna mage, men den här gången kom det bara. Stackarn!
Hoppas bara att vi vuxna klarar oss, och att Ludde blir frisk snabbt. På måndag bär det ju av till Stockholm! Hotellet är bokat och allt klart.
 
Äh, återkommer imorgon!
Nu ska jag tysta min skrikande mage och sedan krypa ner och snarka ikapp med Ludde. Men nu vet ni i alla fall att jag lever.
 
God natt!

Kommentarer
Postat av: Sandra Kjelsson

Hej!

Är alldeles för länge sen som vi hördes av nu. Jag är bra på att läsa din blogg, men alldeles för dålig på att höra av mig =P

Satt och letade efter hästar till ridskolan på blocket och hajade till när jag såg den här ponnyn!
Ett isabellfärgat ridponny-sto som jag tyckte var sjukt lik Tara och det kanske inte var så konstigt för hon är efter Power Boy =)

http://www.blocket.se/gavleborg/Svensk_rid_ponny_sto_AKUT_51651148.htm?ca=10&w=2
http://www.blocket.se/gavleborg/Svensk_rid_ponny_sto_52867064.htm?ca=10&w=2

Tänkte på en gång att jag måste dela med mig till dig...

Hoppas att du och familjen har det bra och att vi kan ses inom en snar framtid!

Kramar från Sandra

Svar: Hej! Ja, vi måste ses snart. Har också gått och tänkt på det!
Oj, hon är jättelik Tara! Manen, färgen, kroppen.. Allt! Till och med huvudet har stora likheter! Även fång-sjukdomen.. Jag är också dålig på att höra av mig, vi måste skärpa till oss! Kramar!
Info om mig!

2014-04-04 @ 03:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0