Frost

Min kompis Camilla pluggar på Gotland men är hemma nu då det är lov. Självklart måste vi passa på att ses när hon är i krokarna, och eftersom Johnnie kunde ta Ludde bestämde vi oss för att gå på bio. Camilla föreslog filmen "Frost", och jag jublade inombords. Har velat se den sen jag såg en snutt på julafton!
 
 
Hon hade egentligen tänkt se den med sina syskon, men dom hade hunnit före. När hon då funderade på vem av hennes kompisar som skulle vara mest passande som sällskap till barnfilmstittande stod jag högst på listan. Haha, Camilla känner mig..
 
Efter att ha ätit mat hemma hos hennes föräldrar(som hon bor hos när hon kommer hem) åkte vi in till Norrtälje.
Filmen var helt underbar, och jag skrattade så att jag grät. Var längesen jag skrattade så mycket!
 
När jag kom hem och berättade att vi sett den utbrast Johnnie: "Men den vill ju jag också se!". Inga problem, jag ser den gärna igen!
 
Jag, under gårdagen: (Bäst att passa på att göra sig fin när man väl har chansen!)
Går aldrig i tights annat än på fest i normala fall, men jag har ledsnat på att jämt ha jeans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0