På besök i Västeråsområdet

Nyss hemkommen från Västerås där min moster och hennes man bor. Eftersom vädret var höstväder, och inte vinterväder, kunde Johnnie hänga med. Johnnie har ju snöjour, så hade det varit minsta risk för minusgrader hade han behövt stanna hemma.
Hela familjen kunde åka dit på besök vilket var extra kul. Alltid kul att ha familjen samlad!
 
Trevligt att träffa Helen och Peter igen. Dom har så härlig humor, lagar god mat och eftersom Helen är hästtjej har vi en hel del gemensamt. Hon har dessutom också en unghäst i sin ägo, så vi kan prata mycket om unghästträning. Hon kör dock på arabiska fullblod, medans jag kör en härlig blandning av hästraser i mitt(föräldrarnas) stall.
 
Nu är jag helt slutkörd och tänkte krypa till kojs. Imorgon ska jag åka och pyssla med hästarna, hoppas på roligare väder än senast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0