Luddes vagn är poppis..

Lämnade Luddes vagn utanför ytterdörren igår, och det tog inte lång tid innan den såg ut såhär...
 

...och sen såhär!
 

Som mest låg det 3 katter i vagnen, men det blev dock lite trångt. Skickade den första bilden till mamma med texten: "Vadå, ingen sa att den här platsen var upptagen! /Våffel"
 
Våfflan(som har många smeknamn, där bland Våffel) är våran gamla honkatt, och är det någon som kan få sova i vagnen så är det hon. Ludde får nog hålla hårt i sin vagn om han vill ha den ifred!

Kommentarer
Postat av: Viola

fin blogg och fina bilder!
Kolla gärna in mitt inlägg med övningar för en snygg och vältränad rumpa:)
Hur som helst så hoppas jag att du får en fin dag!

Svar: Tack tack! Ska ta mig en titt.
Info om mig!

2014-03-07 @ 17:24:55
URL: http://weightless.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0