Klösbräda

Hör och häpna, Johnnie har köpt en ny mobil. En klösbräda!
 
Igår kom Peter över och hjälpte honom att komma igång med den. Varken jag eller Johnnie har någon som helst kunskap om klösbrädor, så det var tur att Peter kunde ställa upp.
 
Och svimma inte av förvåning nu, men Johnnie har till och med skaffat instagram! Frågade honom om han inte skulle börja blogga också, men där satte han stopp. "Vad ska jag skriva då? Idag gick det inge bra. Idag gick det ännu sämre. Idag gick det inte alls..?"
Instagram är i alla fall mer än vad jag har, men bloggen duger fint åt mig än så länge!
 
Har en känsla av att den här synen kommer bli vardag här hemma.. Bara han inte killar på mobilen allt för mycket här hemma så är jag nöjd.

Börjar bli hög tid för min del att köpa ny mobil med. Avvaktar lite tills jag får ett utlåtande av Johnnie, och tills dess får jag väl lära mig använda hans klösbräda. Så att jag inte är helt tappad om jag köper en sån..

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej å teknikmotståndaren har en modernitet nu :P
å vad heter han på instagram?
ha det bäst :)

2014-11-26 @ 13:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0