Tandläkarbesök

Fick ett sms idag. Tandläkarbesök imorgon.. Var helt säker på att det skulle vara senare i augusti, men hade tappat bort lappen där datumet stod.
Som tur är får man i alla fall ett sms ett dygn innan så att man inte glömmer.
 
Det jobbiga är att jag tänkte flytta på tiden, då det känns som om jag har tillräckligt just nu. Dom ska nämligen laga ett gammalt hål som jag haft länge. Hålet har dock "stått still" och inte blivit djupare på flera år, så det är därför det inte blivit lagat tidigare.
Ett vanligt tandläkarbesök gör mig inget, men nu när dom ska laga kommer jag även få bedövning. Dvs en spruta. Och som ni säkert förstått är jag rätt ordentligt trött på allt som har med sprutor att göra just nu.
 
Men nu är det lite sent att avboka då det är mindre än 24 timmar till besöket. Visst kan jag avboka, men då kostar det. Lika bra att pallra sig dit och få det gjort.
Om dom sen får ge mig den där sprutan eller inte, det återstår att se.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0