Hästsvans

Jag måste erkänna att jag är väldigt förtjust i mitt långa hår just nu. Jag kände mig aldrig riktigt bekväm som korthårig, det var inte jag helt enkelt.
Håret har nu fått växa fritt sen det snaggades av våren 2013, och nu börjar det verkligen bli dags för ett besök hos frisören. Funderar på att skaffa snedlugg igen, och lite uppklippt för att få fram lockarna bättre.
 
Jag har väldigt tunt och fint hår av naturen, och inte blev det bättre av att jag tappade massor av hår under sommaren och hösten då jag varit sjuk. Om det sen berodde på medicinerna eller helt enkelt hälsotillståndet i sig vet jag inte.
 
Men nu njuter jag verkligen till fullo av att vara långhårig igen, och älskar att känna/se "hästsvansen" där bak!
 

En del upplever att håret förändras efter att man tappat det på grund av cellgifter, men jag märker ingen skillnad på mitt. Samma färg, samma korkskruvslockar och lika tunt som det alltid varit.
 
 

Kommentarer
Postat av: Aletta

Jag är så avis på dina korkskruvar!

Svar: Ja, med tanke på hur tunt hår jag har så är det tur att jag har lite korkskruvar som gör håret lite "fluffigare" och roligare! :)
Info om mig!

2015-10-10 @ 09:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0