Feber

Igår kväll var det tänk att jag och Johnnie skulle sätta oss i bastun och njuta av fredagskvällen, men energin försvann totalt så jag valde att gå och lägga mig istället. Tänkte att det nog berodde på cykelturen jag och Ludde tagit på eftermiddagen. Den i kombination med jobb blev kanske för mycket?
 
Vaknade i natt av att Ludde blev ledsen. Men innan jag hann fram somnade han om. Även Johnnie hade hört honom gråta en kort stund, men det var samma sak där. Han somnade om själv.
På morgonen kände jag varför jag varit så trött igår. Feber..
Sveda i ögonen, fryser, svettas, öm i musklerna, huvudvärk.. Ni vet hur det är.
 
Ludde var lite smågnällig nu på förmiddagen, men efter lite välling blev han sig själv igen. Hoppas på att inte han också blir sjuk.
 
Jag hade massor av planer för dagen, men det var bara att stryka allt. Bland annat så skulle jag och mamma träna min unghäst, men förhoppningsvis känner jag mig bättre imorgon.
 
Nu ska jag äta något och sen vila. Håller tummarna för att det inte blir värre än så här. Blev lite orolig att febern har med borttagandet av stenten att göra, men avvaktar över helgen innan jag forskar vidare i det. Om det inte blir mycket sämre alltså, då är det akuten som gäller.. Och det känns ju inte så värst lockande.
 
 

Kommentarer
Postat av: Aletta

Hoppas att det du mår bättre snart! Vilken otroligt fin bild!

Svar: Tack! Ligger inlagd på sjukhuset igen. Problem med njuren. Men snart är jag nog på benen igen!
Info om mig!

2015-09-26 @ 21:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0