Rastning i regn

Halva familjen Wallin/Wahlström räds inget regn! Regnet öste ner under frukosten och när vi ätit klart åkte regnkläderna på.
Sen gick vi en liten sväng. Stannade till vid en av bondens åkrar och lät Ludde och Viggo springa av sig lite.
Ludde gillar rundbalar och inspekterade flera stycken innan han var nöjd. Han skrattade högt när jag gömde mig bakom balarna och kikade fram lite försiktigt då och då.
 
 
När min son och vovven var färdigrastade gick vi hem igen. Blev självklart lite bus i vattenpölarna här hemma innan det var dags att gå in. Obligatoriskt!
 

Nu hänger kläderna på tork, Ludde sover och jag ska röja upp lite här hemma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Jag heter Madeleine Hermansson, är 28 år och har precis blivit diagnostiserad med cervixcancer. Är gravid i vecka 22. Jag har letat med ljus och lykta efter personer som varit i min sits men det verkar ovanligt. Jag ska snart få min dom, har lite undersökningar kvar atr göra. Onkologen ville att jag skulle göra abort och hysterektomi på en gång men vi vill ju självklart behålla bebben så länge det inte är risk för någons liv. I vilken vecka upptäcktes din cancer? Fick du ta bort livmodern samtidigt som kejsarsnittet?

Om du tycker det är jobbigt med alla frågor så säg till.

Med vänlig hälsning/
Madeleine Hermansson, Luleå.

2016-01-07 @ 11:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0