Halloweenfest

Igår var jag och Johnnie bortbjudna på halloweenfest hos några bekanta. Jag gillar att klä ut mig, för det sker ju så sällan.
I år spökade jag ut mig till hårdrockare. Tack syrran för lån av kläder och smycken!
 
Tack Micke och Ulla för en trevlig fest med supergod mat och härliga människor. Hoppas på att detta blir tradition!
 
 
 
Jag skulle jobba idag, så jag fick ta det väldigt lugnt med både dricka och tid för sänggång. Snacka om kontrast att först vara klädd som på bilderna här ovanför för att sedan jobba i kyrkan klädd i kavaj, ett kors runt halsen och prydligt flätat hår.
 
Ludde tyckte att jag var jättefin i svart läppstift, och tyckte även att jag skulle ha det på jobbet idag. Avstod detta dock, tror att chefen inte hade blivit värst nöjd..
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha, ja vilken kontrast, tjejen ❤️

Svar: Haha ja, visst är det!? :D
Anna

2016-11-07 @ 05:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0