Snabb uppdatering!

En liten snabb uppdatering till er läsare:
Sitter på ett mysigt litet hotellrum i centrala Luleå å kollar på tv samtidigt som ja nöjt snuttar på en baccardi beezer. Inte vilken baccardi som helst, utan en me smaken lime. finns inte på dom systembolag jag brukar handla på hemma :)

Johnnie duschar å jag sitter å kollar runt lite snabbt på internet, samtidigt som jag följer tvprogrammet.

Regn hemma enligt Camilla, men här lyser solen. trots att de utlovades regn i morse. skulle bli ännu finare imorrn, kanske kommer regnet då?

Bilder å mer fakta om semestern kommer när jag återvänt hem!

nu ska jag krypa ner i sängen å kolla på tv me Johnnie. tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0