-13 grader!

Idag är det bra kallt! Just nu(kl. 21.23) hemma hos mina föräldrar är det -13 grader.. Inte blir det bättre av att bilen har problem med att få upp värmen! Troligen är det termostaten, får se när jag och Johnnie har tid att kika på det. Hoppas det blir snart!


Ägnade min förmiddag till att mata småfåglarna, skotta snö och ta in ved. Mer än så hann jag inte innan det var dags att åka. Kom isäng väldigt sent pga att jag råkade fastna vid tv:n när jag skulle stänga av den. Det var en intressant dokumentär som visades och jag var bara tvungen att kolla..

Jobbandet har gått bra idag, trots kylan. Det är mest fingrarna som klagar och en halsduk skulle inte sitta fel. Ska se om jag kan få tag i en tjock, varm halsduk nästa gång jag är i stan. Om jag inte kan lyckas hitta nån hemma vill säga.

Det må vara kallt, men väglaget är bra och det är väldigt mysigt att gå över ladugårdsbacken och höra snön knarra under skorna :)



Förresten, tänkte visa bilder på vårat nyinköpta bord! Tycker det blev jättefint tillsammans med den nya mattan, tabletterna och stolsdynorna!




Blommorna har börjat vissna och det fattas två tabletter, men det får jag fixa sen. Ville bara se hur det såg ut och om allt nyinköpt passade ihop :)

Nu ska jag hem till älsklingen!

Tjao!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Snyggt!

2009-12-17 @ 00:55:55
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Sov så gott!!! ;D Natti ^^,

2009-12-17 @ 01:58:31
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du vet att du vill se:



http://laurenconradvskristincavallari.blogg.se

2009-12-17 @ 02:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0