Förkylning på g..

Har sovit 2 timmar och käkat, så nu ska jag ut och jobba igen. Tyvärr verkar det som om jag kommer börja det nya året med en förkylning, för halsen känns som ett fint sandpapper.. Blä!

Men nu har jag bara några timmars arbete kvar, sen bär det av hemåt. Ja, om bilen startar förstås..Batteriet är lite trött så ju kallare det e, desto svårare är det att starta. Såna här problem hade jag aldrig med Galanten!(den grå alltså) Han startade alltid, varesig det var iskallt, storm eller stekhett. Saknar den bilen! Tyvärr verkar det som att Galantens dagar är räknade då Johnnie inte hittar felet på den.

nä, ut å jobba!

Tjao!

Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: Absolut. Jag tror inte att man tänker att han är mobbad för att han är där själv. Jag tror att folk som säger mobbat gör det för att dom själva skulle känna sig så. :)

2009-12-30 @ 18:20:43
URL: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0