Julbilder

Nu har jag kommit ihåg att ta med kameran hem till mamma och pappa, så nu är dom sparade i datorn. Här har nå några bilder från mitt julfirande 2009:


Jag slår in sista julklappen:)


Nya bordet är dukat och maten är påväg. Dock fick vi använda några av dom gamla stolarna för att alla skulle få en sittplats :)


Alla paketen ligger "under" granen.


När maten var uppäten satt "gamlingarna"(26 och uppåt) kvar vid bordet..


...medans ungdomarna(17-25 år) satte sig vid tv:n för att vänta på julklappsutdelningen :)


Min present till pappa verkade uppskattas. Pappa kunde knappt slita sig från boken han fick! "Från stall till maskinhall" heter den och handlar om lantbrukets framsteg dom senaste 100 åren. Pappa älskar sånt!

Nu har ni fått lite bilder från mitt härliga julfirande :)

Tjao!








Kommentarer
Postat av: Before29

tack det är bara bra, släktkalas, massa julemat, party och en salig blandning på detta. Hehe hur såg din jul ut?

2009-12-26 @ 22:26:02
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0