Kyligt :)

Idag har kylan verkligen bitit mig i kinderna. Trots det gav jag mig ut på en promenad innan jag åkte till jobbet.
Det var kallt, men samtidigt mysigt att gå och se det fina svenska vinterlandskapet samtidigt som man lyssnade på musik.

När jag var tillbaka hemma efter promenaden diskade jag lite och försökte röja undan lite skräp och tvätt. Blir lätt en hel del här och var :)
När det gäller tvätt brukar det som ligger i högar vara mitt och det som luktar olja och diesel vara Johnnies..
Hade gärna stannat och städat halva dagen då jag tycker det är rätt kul, men jag var tvungen att åka till jobbet.
Mellanlandade hemma hos mamma och pappa för att mata lillkalven. Den blir bara piggare och piggare för var dag som går!
Men nu måste den flyttas, för den kan inte längre gå i hästboxen längre. Tror inte travhästen uppskattar sällskapet av en kalv när han kommer in på kvällarna.. Hittills har det ju gått bra eftersom hästarna velat gå ute på nätterna, men nu börjar det bli så kallt och vi vill börja ta in dom!

Ska sova här på jobbet inatt som vanligt på torsdagar. Jobbar förmiddag imorrn :)
Johnnie ska på julbord imorgon, så om jag orkar(har mkt att göra imorrn) så ska jag överraska honom med att städa ordentligt hemma!



Nu ska jag skutta isäng!
Hörs imorgon :)

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0