Snart jul!

Julen närmar sig med stormsteg! Jag och Johnnie har handlat en hel del på senaste tiden, mest pga att min familj ska fira jul hemma hos oss i år. 
Några exempel på våra inköp den senaste tiden: Nytt bord, stolar, stolsdynor, gardiner, matta, julpynt m.m. Listan kan göras lång, och vad allt detta kostat vill jag nog inte ens tänka på. Inte undra på att pengarna börjar sina på kontot :) 

Igår var jag, Johnnie och Pontus på ett köpcenter uppe i Gävle. Pinsamt nog minns jag inte namnet på köpcentret, men jag ska kolla upp det!

killarna handlade julklappar, men eftersom jag har varit duktig och blivit klar med den biten bestod mina inköp av grejer till mig själv :) Underkläder, halsduk, tröja, vantar..Tror det var allt. Dessutom var allt på rea, så det blev inte så värst dyrt ändå! 

Här har ni mig i en provhytt efter att ha testat lite snygga underkläder. Kände för att utnyttja dom stora speglarna och fota en ego-bild! Dock ser jag lite sliten ut, och det var jag oxå..
 

Bilder på mina inköp får ni se sen, har inte kommit så långt än.. Fast underkläderna får bara Johnnie ta del av! Någonstans får man dra en gräns för hur mkt som visas på bloggen..

Nu ska jag åka hem till Johnnie och slå in julklappar, städa och baka pepparkakor :)

Tjao!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Kan det ha varit Valbo som ni var till? Ligger strax typ mellan Gävle och Sandviken längs med E4an. Eller i Hemlingby, alldeles i utkanten på Gävle.

2009-12-20 @ 19:13:25
URL: http://tweeeekster.blogspot.com
Postat av: Annika

Jag gillar din blogg... intressant att se vad som händer i andra människors liv!

2009-12-20 @ 20:49:35
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0