C-kort

Sitter och kollar runt lite på hemsidor som handlar om att ta c-kort. Har velat ta de väldigt länge men har helt enkelt jobbat för mkt för att hinna plugga och övningsköra.

Det bästa är att jag har blivit tillsammans med en äkta lastbilsförare som både kan lära mig teori och som jag kan övningsköra med. Perfekt!
Men det är alltså inte han som fått mig att vilja köra lastbil utan det har jag funderat på i ungefär 3-4 år. Och nu är det alltså dags att göra något åt saken!

Har alltid velat köra timmerbil. Då får jag både köra lastbil och vara ute i naturen :)



Vi får se hur det går!

men nu ska jag sova, ska upp 03.30 imorrn!

nattinatt :)


Kommentarer
Postat av: Emilia

Det skulle vara så coolt om tog C - kort och började lastbil och det. Du har, som du säger, pratat om det i så många år. Satsa på det nu, gumman!! Puss

2009-11-06 @ 13:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0