Sex

Sitter och kikar på schemat över friskis & svettis aktiviteter. Tänkte vara med på nån jympalektion i helgen om jag hittar nåt som passar. Kanske man ska testa ett danspass? Eller så väljer jag ett medelpass så att jag med all säkerhet är helt slut efter. Får se :)

Det har varit full fart här på gården idag. Majsskörd och betonggjutning på en och samma gång, vilket resulterade i att det var maskiner och folk överallt. Dessutom kan man inte röra sig hur man vill, eftersom dom gjuter gårdens centrum. Man måste ha koll på vart man sätter fötterna! 
Ytan dom gjuter sträcker sig ner till mjölkrummet, så man har endast en meter ut från väggen att röra sig på. Varnade Jon för att jag säkert skulle glömma alltihopa(jag har guldfiskminne) och kliva rakt ut i smeten. eller kanske till och med snubbla ner i det å lämna ett Anna-avtryck :)
Men jag klarade det!

Det har varit extra kul att jobba idag. Anledningen är att dom snackat om mitt favoritämne större delen av dagen på p3. Ämnet var inget mindre än Sex! Finns det något roligare att snacka om?
Det är ett ämne alla kan delta i. Alla, varesig man haft sex eller inte, kan nåt om sex. Om inte så är man ofta nyfiken :)
Jag är nog rätt känd för mitt öppna prat om sex. Det är inte pinsamt, för så gott som alla har det ju nån gång. Det är ju för sjutton så dom flesta blir till!
 Jag älskar att ha de, jag älskar att prata om det och jag älskar att höra på andras erfarenheter om det. Det är helt enkelt ett roligt ämne, så att få höra om det i flera timmar i radion är inte helt tokigt!



Skulle lätt kunna skriva om sex här på bloggen, men risken finns att Johnnie blir för inblandad och det vill jag inte. Därför vaktar jag min tunga(eller ja..fingrar) för vad jag skriver om hans och min relation. Nån gräns får man dra! För hur lätt jag än har för att prata om ämnet, vill jag inte att alla i detta landet ska ha tillgång till så pass privata saker. Men vem vet, kanske börjar jag skriva lite om sex ändå, fast jag utelämner helt min och Johnnies relation ;)
Vi får se!
Eller det kanske(mot all förmodan) bara är jag som gillar att snacka om sex öppet? För man stöter väldigt ofta på personer som rodnar kraftigt och börjar skruva på sig när ämnet tas upp.

Nä, nu ska jag hem och laga lite mat.

Tjao!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Naughty Anna! Haha ;)

2009-11-04 @ 20:41:00
Postat av: camilla

tror de flesta gillar de ämnet ;)

2009-11-04 @ 21:00:27
Postat av: matilda

måste bara säga att jag älskar din blogg:)

2009-11-05 @ 19:39:45
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0