Lussekisse :)

Nu är jag klar för idag. Var egentligen klar för en timme sen, men en kalvning kom emellan :) Men nu har den pluppat ut, slemmig och fin. Blev en liten tjur.

Fick frågan om vad jag ska hitta på i helgen, och det ska jag berätta nu:
Johnnie bad mig att inte planera nåt denna helg då han ville att vi skulle julstäda och pynta hemma. Lät mysigt, så jag nappade direkt på det. Har velat dricka julmust, baka lussebullar och pynta länge nu, men tyckt att det är för tidigt.
Tycker man kan vänta till första advent iaf :)


Dock planerades det ändå saker som inte kunde vänta, och dessutom finns det en del jag BÖR göra..
Leila ska ha sin avskedsfest den 5:e och vi ska fixa en present till henne innan hon drar till finland. Och det ska vi göra denna helg. Vad presenten är får ni veta senare ;)
Och när jag ändå är i stan tänkte jag försöka hinna med lite julklappshandlande oxå.

Sen skulle jag behöva åka till stan och storhandla, men det hinner jag nog inte med denna helg. Får se vad Johnnie tycker. Brukar alltid åka tåg till stan, men ska man storhandla bör man ta bilen..

Där fick ni ta del av lite av mina planer för helgen!

Nu ska jag hem och laga lite mat. Johnnie är ledig från jobbet i Shlm så han är hemma om kvällarna denna vecka. Annars jobbar han ju natt så vi ses bara tidigt på mornarna.

Vad har ni för planer i helgen?

tjao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0