Så var det åter helg..

Pga klövverkningen fick jag sluta tidigt från jobbet idag :) Allt vi brukar göra på fredagar har vi redan gjort för att kunna ägna all tid åt klövverkningen torsdag-fredag, så jag hade helt enkelt inget att göra idag efter mjölkningen! Visst, jag klagar inte, men det känns lite konstigt att få sluta strax innan 10! Får en extra lång helg den här gången.



Hostan är kvar, annars känner jag mig bättre och bättre för var dag! Får hoppas att jag inte, nu när immunförsvaret är svagt, drar på mig fler sjukdomar.

Nu ska jag hem till mamma och pappa för att förbereda presenten till Leila. Det innebär en del rotande i lådor, men jag vet vart jag ska leta för att finna det jag söker :)
Ni får som sagt veta senare vad det blir för present! Vill inte skriva det här IFALL Leila nu mot all förmodan skulle läsa detta.. Hon är inte den som läser bloggar vad jag vet.. Men man vet aldrig!

Ikväll blir det en tur till ridskolan för att rida en sväng och förhoppningsvis lära sig nåt nytt. Sen, gott folk, vet jag nån som kommer somna på soffan halvvägs in i en film. Vet inte hur många filmer och serier jag och Johnnie missat slutet på nu.. haha :)

Hittade nyss en bild som jag är tvungen att visa, den var så söt!



"Just step on me when the light turns green! I´m the new crosswalk! This is my first job since moving to the big city!"

Tjao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0