Äntligen helg!!

Nu har min helg börjat. Sitter hemma hos mamma och pappa just nu, funderar på att knata ut och tvätta min lortiga bil..Men frågan är om jag orkar :) har varit vaken sen 2 inatt då jag plötsligt blev klarvaken trots att jag kunde sova en timme till innan det var dags att gå upp.

Låg och kramade om Johnnie en stund innan jag gick upp. Ingen idé att somna om när det är så kort tid kvar.
Dessutom hade jag glömt mobilen på jobbet, så jag hade satt Johnnies mobil på att väcka mig. Men som säkert många vet lyssnar man alltid bäst på sitt egna alarm! Det var oxå en anledning till att gå upp något tidigare än planerat.

Två bilder jag tog i onsdags då jag och Johnnie hade en mysig hemmakväll:




Arbetskläder och skäggstubb, precis som jag vill ha de :) Dock ser han lite sur ut på bilden, men det är han inte!

Ikväll ska jag åka och rida, sen ska jag försöka komma isäng tidigt. Imorrn blir det troligen en kort och billig shoppingrunda, för att sedan göra mig klar hemma för en härlig utekväll med tjejerna!
Förfest hos Malin först, sen får vi se vart vi hamnar.

Nu ska jag tvätta bilen, skjutsa syrran, jogga och städa.

Vi hörs! :)

Och så en liten bild från jobbet:


tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0