Biltvätt

Nu har jag tvättat bilen. Pappa och min morbror har hållit på med morbrors bil bredvid, men har stått och beundrat min nästan hela tiden istället. "Han är så fin i färgen, han är så fin i lacken, åh han är så fin"..Pappa och Johan har berömt min nya bil en hel den nu :)

Har bara tvättat av bilen som hastigast, för att sen återkomma senare under helgen och tvätta ordentligt. Tänkte även försöka hinna med att vaxa honom så att han glänser ännu mera. Visst, han har sina skavanker, men han går bra. Och det är ju självklart huvudsaken!

Här har vi några halvbra bilder på Marabou. Började bli lite mörkt och det ena blev dessutom suddigt..




På den här bilden fick även pappa vara med :) Han står och beundrar bilen, för den som undrar!



Och så en bild på ögonstenen, som tyvärr sjunger på sista versen :(



Fick just reda på att Kemppis katt Farbror Melker har avlivats pga skador på ögat. Han och jag drog inte riktigt jämt kanske(förutom när det var jag som matade honom) men jag tyckte bra om den katten ändå. Så otroligt härlig färg!
Vila i frid, lille Melker!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0