Mat!

Ännu en dag, och fortfarande trött.. De är nackdelen med hösten, jag blir så trött!!

Lagade mat igårkväll, nån konstig gryta med potatis till. Men när jag väl blivit klar med den var jag inte ett dugg hungrig, så de blev matlådor av allt.



Vissa perioder är jag helt ointresserad av mat. Jag har inga matstörningar eller liknande, utan blir helt enkelt inte sugen och intresserad av att äta. De kan pågå några dagar eller kanske upp till 2 veckor, sen äter jag allt som kommer i min väg med god aptit. Låter konstigt, jag vet, men så länge jag inte mår dåligt av det så stör det mig inte.
Johnnie däremot lät nästan orolig när jag berättade att jag inte ätit på kvällen.

Idag har jag varit ut och joggat som vanligt. Skönt att komma ut och röra på sig regelbundet!


Nya bilen går jättebra hittills. Han har dock blivit väldigt lerig så för var dag som går prioriterar jag eb biltvätt allt mer. Så i helgen tänkte jag se till att tvätta och sen vaxa honom ordentligt. Sen är han redo för vintern!


Lite grejer jag köpte i lördags efter spa-behandlingen:



måste åka till jobbet(å dessutom hinna handla innan!)

tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0