Fest!

Blev just sugen på att festa. Lyssnar på Maskinen-Alla som inte dansar, å de dök upp lite minnen från förr :) Den var poppis när jag sprang mkt på krogen, å jag blev helt enkelt lite festsugen!

Kanske man ska ut på lördag ändå? ;P

Men nu har jag inte tid att festa, för jag ska upp tidigt imorrn. Måste sova!

Förresten: måste åter igen säga att de e roligt att ni e rätt många som verkar följa min blogg! hoppas jag har nåt intressant att säga :) annars: va gör ni här?! haha!

nattinatt på er!

Kommentarer
Postat av: Emilia

åh, får jag följa med? puss

2009-10-01 @ 22:34:33
Postat av: Tobias

Blir liksom en vana att kolla din blogg minst en gång dagligen. Hur länge har jag gjort det egentligen nu? Har faktiskt inte en aning, men nog är det minst tre år allt.

2009-10-02 @ 01:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0