Mys :)

Torsdag kväll, veckorna går så fort!

Johnnie fick vara ledig inatt, så jag ska skynda mig hem så att jag hinner umgås så mkt som möjligt me honom innan jag måste tillbaka till jobbet. Ska som vanligt jobba förmiddag imorgon och eftersom jag ska sova hemma inatt måste jag kliva upp strax innan 3 inatt.
Låter inget vidare, men tro mig, när man får sluta 11-12 på en fredag spelar det ingen som helst roll om jag måste upp mitt i natten :)

Jag får iaf somna med älsklingen, och det är ju iaf mer än jag räknat med då jag trodde att han skulle jobba inatt som vanligt. Sen kommer jag inte träffa Johnnie förrän på söndag, då han kommer hem från Gotland(förhoppningsvis utan brutna ben!).

Var nån som frågade vad de blev för mat igår. Kan meddela att Johnnie(med lite assistans av mig) lagade till Örtkryddad kyckling med ris och currysås. Mums!
Sen fixade han även en kladdkaka som efterrätt, tillsammans med glass :) Så vi hade en riktigt mysig kväll med levade ljus och även en sån där mysig brasa inne i vardagsrummet(precis som på film). Fick en mycket härlig kväll!

Nu ska jag som sagt hem och ta farväl av min grabb!

tjao :)

Kommentarer
Postat av: Ironielle

Mm, det är sorgligt :(

2009-10-29 @ 20:10:27
URL: http://ironielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0