Söndag kväll :)

Nu börjar helgen ta slut. Känns lite tråkigt, men jag har ändå hunnit med mer än jag brukar :)

Ridit 3 gånger sen fredag förmiddag(en tur per dag), joggat å städat här hos mamma å pappa. Städningen beror på att vi just nu håller på att bygga en sadelkammare å ett hönshus, så jag städar bort spindelväv å damm. Bygget sker i gårdens gamla ladugård, så de finns mkt smuts att röja bort!

Har som sagt varit ute å joggat nu i helgen. Solen sken å hösten visade sin finaste sida!

Tog hem 2 katter från jobbet i fredags. Resan gick bra å katterna spann hela tiden. Johnnie gillar inte katter, så han var inte speciellt glad, även om jag förvarnat honom. Katterna trivdes direkt å e nu utekatter, precis som planerat. Dom e bara inne när de e matdags å på nätterna.

När jag kom hem me katterna var Pontus på besök. Efter att jag vart å handlat fann jag dom i detta skick:


De e visst hårt att vara yrkeschaufför! :)

Senare på kvällen kom Heidi å Hampus över på middag. Kvällens meny var tacos å till efterrätt äppelpaj. jättegott å mkt trevligt sällskap. Oj, va vi skrattade.. haha

Igår var jag å Johnnie på Chinaresturang. Mums!

tjao!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0