Spa :)

Nu har jag bokat tid på spa till mig och Emilia. Vi har länge småpratat lite om att gå på spa, men aldrig tagit tag i de och bokat. Emilia har varit på spa förut, men inte jag, så nu tyckte jag att de var dags!

Vi båda tyckte de var dags att rå om oss själva för en gångs skull. Jag, som jobbar hårt å klampar runt i dynga hela dagarna och Emilia som pluggar 5 timmar i sträck om dagarna för att hinna me studierna(fattar inte hur hon orkar!)
Sa till henne igår att jag tyckte hon var duktig som pluggade så flitigt och att jag aldrig skulle orka det, och jag fick svaret:
"haha, tack :) men jag tycker du är duktig. Känns som om du alltid har ngt på gång ;)

Tycker de var fint sagt av henne :) Fast stundvis tycker jag nästan att jag har för mkt på gång!

Men men, ser fram emot att få bli ompysslad nu på lördag med Emilia som sällskap. Fast, ska jag vara ärlig är jag lite orolig för att jag ska bli rastlös under spabehandlingen.. Jag har lite svårt för att sitta still å bara ta de lugnt :)

Fast bara dessa bilder gör att man blir lugn:



 



Härligt :)


Kommentarer
Postat av: Emilia

Som sagt, ska bli jättekul och trevligt på lörd!! Vi behöver båda pysslas om lite. Jag har haft en ganska hård vecka, med det nonstop plugg som du säger. Blev precis klar med läsningen av boken, pm:et och diskussionsfrågorna till morgondagens seminarium. Det kommer att vara upplägget i åtta veckor till... Men jag tycker det är kul och jag ska eg plugga 40 timmar i veckan... Tur att jag känner att jag inte behöver det.. Men men, tycker som sagt att du sj är duktig med dina olika projekt och jobb och allt. Ha det fint. Älskar dig, min vän :D

2009-10-22 @ 23:25:36
Postat av: Anna

Fattar inte hur du orkar! Vad driver dig kvinna!? Längtar jättemkt till imorrn, för då ska vi ha mysigt :)

2009-10-23 @ 12:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0