Tisdag!

Tisdag! snart helg! Ursäkta om jag e aningen positiv, men jag e på bra humör :)
Veckorna går så fort just nu att de ena stunden e måndag å sen plötsligt torsdag kväll. Jag hinner knappt med!

Idag hann jag småpyssla lite innan jag drog till jobbet. å här har jag mest klippt nyinstallade kor. Har alltså inte hänt så mkt idag!
Fast i morse däremot, när Johnnie kom hem från jobbet, hände de saker. Hörde att han kommit hem, å sen en ordentlig smäll. Gick ut från sovrummet för att kolla vad han lyckats me men han var lika fundersam som jag. Han trodde de var katterna, men dom var inne på toan å hade inte rört någe.
Sen, när jag gick upp, gick jag ett varv i huset å kollade. Inne på kontoret hittade jag den mest troliga källan till smällen. 2 pärmar hade ramlat ner från en hylla, sen hur de kommer sig att dom ramlade ner så plötsligt å landade så långt ifrån hyllan e ett mysterium..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0