jobb :)

Så var man på jobbet igen. Kallt, men ändå mkt soligt å fint väder ute idag. Tog en cykeltur innan jag käkade frukost, sen kröp jag ned i sängen en stund hos Johnnie som jobbat natt. Blev lite försenad till jobbet, men lite mys hinner man alltid me!

Ikväll ska jag betala lite räkningar å om klockan inte e allt för mkt efter de, även laga lite mat. Lutar mot korv stroganoff ikväll :)

Imorrn blir de troligen Rimbo marknad för mig å Johnnie. Tyvärr kunde jag inte få ledigt från jobbet då skörden e i full gång, så vi får åka på förmiddagen. Ska bli mysigt att gå på höstmarknad inbäddad i en tjock halsduk, en skön jacka å fingervantar. De e oxå kul att Johnnie vill med, skulle vara tråkigt att gå själv :(

Nu måste jag ut i kylan å ta hand om 130 mjölkstinna damer :)

tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0