Jobba!

Sitter på jobbet. Har fört över lite pengar till Emilia för kryssningen hon la ut för. Hon fick dessutom 500kr extra som födelsedagspresent. Hon både pluggar å bor hemifrån, så hon behöver pengarna :)

Blev ingen renskavsgryta igår. Johnnie jobbade å jag var för trött. Tog å kokade 2 majskolvar stället, som jag sedan käkade me smör på framför tv:n. Som min chef säger: Man kan äta dom som godis! Nyttigt godis.

Får se om jag lagar mat ikväll, annars blir de kanske lite majs till. Bättre de än inget. Men självklart e de alltid bäst att äta ordentlig mat, men orkar man inte laga mat åt sig själv ibland så e de inte hela världen. bara man käkar minst 1 vettigt mål om dagen.

Oj, va klockan går! måste hämta korna nu!
tjao :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej babe!



Tack igen för pengarna, som du säger så är jag en fattig student så dem behövdes verkligen :)Mmm, låter gott med majs, det måste jag prova någon gång. Håller helt med dig, det både jobbigt och tråkigt att laga mat till sig sj... Sedan så måste man ta hand om disken... boring! Vi hörs innan helgen! Puss :D

2009-09-16 @ 19:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0