Klar för idag :)

E fortfarande på jobbet. De e så omständigt att gå in på internet hemma hos Johnnie, så jag tar några minuter av min tid till att fixa de innan jag åker från jobbet.
Skönt att äntligen vara klar för dagen, fast ja hinner knappt hem innan jag ska tillbaka hit igen. Ska jobba förmiddag imorrn, så jag ska upp 03.00 i morgon. När jag jobbat klart imorrn vid ca 12.00 ska jag hem å hämta lite grejer, sen ska jag åka å rida.

I helgen blir de krogen me heidi. får se vart vi tar vägen :)

Sitter å lyssnar på en gammal favoritlåt. De e nog den första favoritlåten jag minns att ja hade.
Hasse Andersson me låten "Änglahund". Mamma hade låten på ett kassetband i bilen, å jag kunde sitta ute i bilen själv å lyssna om å om igen på låten. De e en väldigt fin låt. Hade faktiskt helt glömt bort den fram tills nyårsafton 07-08. Var på fest å strax efter tolvslaget sätter nån på en cd-skiva. Plötsligt hör jag en låt som jag inte hört på många år, å jag måste erkänna, den e lika bra nu som då! De roligaste var nog att alla satte igång att sjunga till låten på festen.
Frågan kvarstår: Får man ta hunden me sig in i himmelen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0