Kryssningen!

Nu ska jag ta å berätta lite mer om kryssningen vi var på förra helgen. Dessutom ska ni få se lite bilder från äventyret :)

Börjar med en bild på oss koälskare som delade hytt:


De e mina tjejer de :)

Allt började me att vi gick på båten å letade oss till våra hytter. 1433 var vårt nr om jag inte minns fel. Vi kollade in hytten som var alldeles lagom för oss tre å sen började vi göra oss i ordning för kvällens aktiviteter.

Jag å camilla poserar:


Å nu en alldeles klockren bild på mig å Camilla! Camilla var inte beredd på att jag fotade därav minen, hon e alltså inte så trött på mig å mina fjanterier som man kan tro :)

haha, den bilden skrattar jag fortfarande åt!

Här har ni mig klar för fest:




Förfest i vår hytt! undrar vad Helena sitter å tänker på :)


Sen var de fest hela kvällen :) Tror vi kom i säng runt 3-4, vilket e sent för mig. Alla verkade ha väldigt roligt å vi alla var bra berusade. men tyvärr var drinkarna inte alls speciellt goda.. Annars har jag inge speciellt att säga om den kvällen. Mer än att jag somnade i maten :) haha

Dagen efter mådde varken jag eller heidi speciellt bra. Heidi var sjösjuk å jag hade en blandning av baksmälla å sjösjuka. Blev inte mkt mat i magen den dagen..
Var mkt ute på däck då man mådde bättre av frisk luft.
Jag liknar nån på detta kort, va hette hon nu igen.. Kristin Kaspersen? äh, minns inte om de var så hon hette, men en kvinnlig programledare iaf :)


Behöver jag säga att de blåste VÄLDIGT mkt ute på däck?

Denhär bilden snodde jag av camilla, hoppas de var okej! Ni skulle bara veta hur mkt jag älskar dom här jeansen å stövlarna! Vilket fult leende jag har förresten:)





Visst får man lite Titanic-känsla?



Borta bra men hemma bäst. Skoj att komma iväg på nåt helt annat än de vi brukar göra, men de blåste lite för mkt för att vara ute på öppet vatten me en båt!

Tack Emilia för en trevlig resa! (Emilia planerade allt!)

Tråkigt att jag inte hade mer bilder på er andra..(vi var totalt 9 tjejer) Ska bättra mig å framförallt: ta med en riktig kamera då kameramobilen inte riktigt håller måttet :)

tjao!

 


Kommentarer
Postat av: Emilia

Fina bilder! Nemas problemas, men nästa gång får ngn annan planera. Puss :D

2009-09-30 @ 22:57:30
Postat av: camilla

va inte nummret 1533? ja jag ser verkligen jätteuttråkad ut på bilden när du fjantar dig haha

2009-10-01 @ 13:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0